$$News and Reports$$

14 אוג' 2017

​​​  

 

 

 אוניברסיטת בן-גוריון יוצאת בימים אלה למהלך של הקמת  בית ספר לבריאות הציבור במסגרת הפקולטה למדעי הבריאות. מדובר במהלך שהוא חלק מהתכנית האסטרטגית של הפקולטה ומימושה התאפשר לאחר אישור מועצת הפקולטה, הועדה המרכזת וסנאט האוניברסיטה.

 

בית הספר יאגד את המחלקות והתוכניות של הפקולטה למדעי הבריאות הבאות:  המחלקה לבריאות הציבור הכוללת גם את גרונטולוגיה וסוציולוגיה של הבריאות, המחלקה לניהול מערכות בריאות, התוכנית לניהול מצבי חירום ואסון, ומרכזי המחקר בתחומים של תזונה, בריאות וסביבה וחקר הזקנה.

 

לשלב ההקמה,  דיקן הפקולטה, פרופ' עמוס כץ, מינה את פרופ' נדב דוידוביץ' לעמוד בראש בית הספר, כאשר תוקף המינוי הוא לשנתיים. כסגניתו מונתה פרופ' נטליה בילנקו, מנהלת התכנית לתואר שני בבריאות הציבור ( MPH ) והיא תסייע לו בתהליך ההקמה.

 

פרופ' כץ: "הקמת בית הספר הינו אחד מפרוייקטי הדגל של הפקולטה. מדובר בתהליך שיקדם ויעצים את הפעילות המחקרית בתחום בריאות הציבור, יחזק קשרים ונראות ארצית ובינלאומית, ויקדם את ההוראה בתחום בריאות הציבור והאטרקטיביות לסטודנטים מהארץ ומחו"ל. על כתפי פרופ' דוידוביץ מוטלת משימה חשובה, לא פשוטה ומאתגרת, אולם אין לי ספק שיצליח בתפקידו החדש".

 

פרופ' נדב דוידוביץ' הוא רופא מומחה באפידמיולוגיה ובריאות הציבור, משמש כעוזר הדיקן לקשרי חוץ, בפקולטה למדעי הבריאות, כיו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור בהסתדרות הרפואית וחבר בוועד המנהל של איגוד בריאות הציבור האירופי. עד למינוי זה כיהן בשנים האחרונות כראש המחלקה לניהול מערכות בריאות. 

 

 

​​