$$News and Reports$$

13 ספט' 2018

תמונה של  פרופ' קובי מורן-גלעד

פרופ' קובי מורן-גלעד מהפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן-גוריון נבחר בימים אלה מטעם האיגוד האירופי למיקרוביולוגיה קלינית ומחלות זיהומיות (ESCMID) ליו"ר הנכנס של הקונגרס האירופי למיקרוביולוגיה קלינית ומחלות זיהומיות (ECCMID).

כנס ECCMID הינו הכנס המוביל והחשוב בעולם בתחומו. הכנס מצוי במגמת גידול מתמדת ובשנה החולפת נטלו בו חלק 13,000 משתתפים מ- 125 מדינות אשר השתתפו בלמעלה מ-200 מושבים מדעיים והציגו בו כ-3,500 עבודות מחקריות. פרופ' מורן-גלעד יוביל את תכנון וביצוע הכנס הנ"ל החל מהשנה הבאה למשך 4 שנים.

פרופ' מורן-גלעד הינו בוגר של הפקולטה למדעי הבריאות באונ' בן-גוריון בנגב ורופא בעל שילוב ייחודי של מומחיות במיקרוביולוגיה קלינית ובבריאות הציבור. הוא חבר סגל אקדמי בכיר במח' לניהול מדיניות בריאות בבית הספר לבריאות הציבור ועיסוקו המחקרי מתמקד בפיתוח שיטות חדשות לאבחון, ניטור ומניעה של מחלות זיהומיות. מינויו מצטרף לשורה של תפקידים מדעיים אותם ממלא, לרבות יו"ר קבוצת המחקר האירופית לאבחון מולקולרי וגנומי של מחלות זיהומיות (ESGMD), חבר בועד המנהל של האיגוד האירופי ללגיונלה (ESGLI), גזבר האיגוד הישראלי למחלות זיהומיות, ועורך בכתב העת המדעי היוקרתי של האיחוד האירופי Eurosurveillance. ​