$$News and Reports$$

26 יונ' 2017

graduates2017.jpg​​

הפקולטה למדעי הבריאות מגדילה את מספר בוגריה
בשני טקסים חגיגיים ומרשימים  הוענקו על ידי הפקולטה 103 תארי דוקטור לרפואה. 69 בוגרי ביה"ס לרפואה ע"ש ג'ויס ואירווינג גולדמן, מחזור 35 , קיבלו את תואריהם ,מתוכם 2 בהצטיינות יתרה, בטקס שהתקיים בתאריך 18 במאי 2017.   הטקס כלל חלוקת תעודות והענקת ספר במתנה בשם "הרהורים על ספרות ורפואה" מאת ד"ר לימור שריר. ספר זה, דן בנושאים הנוגעים בספרות וברפואה מנקודת מבטם של סופרים, משוררים, הוגי דעות ורופאים.
במעמד זה, הושבעו גם 115 סטודנטים , משנה א של ביה"ס לרפואה, מחזור 43 בשבועת הרופא. כמיטב המסורת, השביע את התלמידים פרופ' פויכטוונגר שהינו מחלוצי הכירורגיה בנגב וממייסדי ביה"ס לרפואה, ותלמידו של ד"ר הלפרין, מחבר שבועת הרופא. בתום ההשבעה, פרופ' פויכטוונגר הוזמן להישאר על הבמה, ובאקט מרגש בנוכחות כל האורחים,  הוענקו לו זר פרחים ומתנה מדיקן הפקולטה ומנשיאת האוניברסיטה לרגל יום הולדתו ה-90 שחל מספר שבועות לאחר מכן. הפקולטה מאחלת לפרופ' פויכטוונגר אריכות ימים.
34 בוגרים נוספים מבית הספר לרפואה הבינלאומית קיבלו אף הם תואריהם בטקס נפרד  אשר התקיים בתאריך 24 במאי 2017. את הטקס פקדו אורחים רבים מהארץ ומחו"ל. אורח הכבוד בטקס היה פרופ' צ'ארלס פלסון, מהמחלקה לרפואת ילדים שבאוניברסיטת קולומביה הבריטית.
מלבד תואריהם של הרופאים הצעירים, ב-21.6.17 התקיים טקס הענקת תארים לשאר בוגרי הפקולטה. בטקס זה הוענקו 796 תעודות לבוגרי תואר ראשון ושני , מהם 21 בהצטיינות יתרה. טקס זה כלל הענקת תעודות והקראת כתב ההסמכה על ידי דיקן הפקולטה פרופ' עמוס כץ,  והיווה לבוגרים את קו הזינוק לקראת דרך חדשה במסלול שהתוו לעצמם.