$$News and Reports$$

14 אפר' 2016
טקס הסרת לוט ע"ש ד"ר סם לוסון ז"ל
טקס הסרת לוט ע"ש ד"ר סם לוסון ז"ל , התקיים לאחרונה בפקולטה בנוכחות בני משפחתו של המנוח , ובנוכחותם של  פרופ עמוס כץ -דיקן הפקולטה, פרופ סטיב רוזן, סגן הנשיאה לקשרי חוץ,  פרופ' קלריס ריזנברג, מנהלת בית הספר לרפואה ע"ש ג'ויס ואירווינג גולדמן, חברי סגל וסטודנטים.
 
ד"ר לוסון ז"ל תמך למעלה מ- 20 שנה בסטודנטים מצטיינים הלומדים בשנה  השישית בבית הספר לרפואה. הוא מימן  את יציאתם להתנסות קלינית במרפאה לרפואת משפחה של ד"ר לורנס בקמן מלונדון, אנגליה.
דיקן הפקולטה הודה למשפחת סינקלר על מחויבותם לסטודנטים  ועל לתמיכתם בהם והוסיף :
" ד"ר סם לוסון היה ידיד נאמן וותיק של הפקולטה אשר תמך בסטודנטים לרפואה ובקידומם ואפשר להם להיחשף למערכת הבריאות הבריטית בשדה רפואת משפחה  . סטודנטים אשר נפגשו עמו במהלך השנים התרשמו מאישיותו המיוחדת וציינו את החום והאכפתיות שאפיינו את דר' לוסון".
 
פני סינקלר ביתו של ד"ר סם לוסון דיברה בשבחו של אביה וסיפרה על חוויותיה כבת של רופא משפחה וציינה במיוחד את אופן טיפולו בחולים ויחסו אליהם. התייחסותו וגישתו האנושית לחולים תואמת את סולם הערכים שהציבה לעצמה הפקולטה לרפואה בתחילת דרכה  והמסמלת את רוח באר שבע.   פגי סינקלר  החליטה לאחר לכתו של אביה להמשיך ולתמוך בסטודנטים  בהתאם לצוואתו הרוחנית  שהשאיר אחריו  דר' לוסון.
 
יהי זכרו ברוך.
 lauson.jpg