$$News and Reports$$

16 יונ' 2016
94 רופאים חדשים יוצאים לדרך.
 
בסדרה של טקסיים חגיגיים , הוענקו על ידי הפקולטה, 94 תארי דוקטור לרפואה. בטקס שהתקיים בתאריך 9 ביוני 2016 בנוכחות של למעלה מ- 800 משתתפים הוענקו 64 תעודות דוקטור לרפואה לבוגרי המחזור ה- 34 של בית הספר לרפואה ע"ש ג'ויס ואירווינג גולדמן. במעמד זה התקיים גם טקס השבעת 120 תלמידי שנה ראשונה של המחזור ה-42 החדש בבית הספר.
"אינך יכול להיות רופא טוב, מדען טוב, אם אין בך מידת החמלה". צוטט בנאומו דיקן הפקולטה את אקסל מונטה. והוסיף "בעולם מדע הרפואה, ההולך ונעשה מתוחכם, מודרני וממוחשב, חשוב שנקדם את היכולות הרפואיות ואת המיומנויות הרפואיות יחד עם הגישה האנושית והבנת נפש המטופל וסביבתו, ונשמר את מרכיב האנושיות והחמלה למטופלים, ולא פחות חשוב מכך, גם לעצמנו. גם זה ממשיך להיות חלק ממורשתה הייחודית של הפקולטה"
 
NewDoctors.jpg
 
 
30 תארי דוקטור לרפואה נוספים לבוגרי בית הספר לרפואה בינלאומית הוענקו. בטקס שהתקיים ב- 23 במאי 2016 בהשתתפות אורחים מהארץ ומשפחות הבוגרים אשר הגיעו במיוחד מחו"ל על מנת להשתתף בטקס. בלט בהעדרו הבוגר סאקאל קיב (34) מארצות הברית אשר חלה בסרטן  הכבד ונפטר בטרם הספיק לשוב  לארץ ולקבל את התואר. את התואר קיבלו בשמו בהתרגשות אשתו וילדיו .
 
קיב ,נולד וגדל בטקסס כבחור נוצרי אדוק, נשוי ואב לחמישה ילדים, חלם להיות רופא בקמבודיה ולטפל בחולים דלי אמצעים. בשנה האחרונה ללימודיו חלה במחלת הסרטן ולפני שהספיק לשוב לארץ לקבל את התואר - נפטר.