$$News and Reports$$

31 אוג' 2014
 
המרכז האוניברסיטאי לחקר המוכנות והמענה למצבי חירום ואסונות

המרכז לחקר המוכנות והמענה למצבי חירום ואסון שבאוניברסיטת בן-גוריון בנגב מתמחה בשנים האחרונות ביצירת והפצה של ידע ומחקר בתחום ניהול אסונות והוא הוכר כמרכז מצוינות בתחום זה, בארץ ובעולם. כחלק מפעילותה, מובילה האוניברסיטה כיום סדנה ייחודית המתמקדת בהיערכות ומענה למתארי חירום לבעלי תפקידים בכירים משנחאי, סין
.
 
 
הסדנה מיועדת להשיג שתי מטרות עיקריות: 1) קידום המדיניות שנקבעה על ידי ממשלת ישראל המכוונת להדק את היחסים בין ישראל וסין; 2) יישום התפיסה על פיה מענה גלובלי יעיל לניהול אסונות יכול להיות מושג בצורה הטובה ביותר באמצעות שיתוף פעולה פורה בין כל המדינות.
 
 
 
בין 31 לאוגוסט עד 19 בספטמבר, 20 בעלי מקצוע מהאגף לניהול מצבי חירום במשרד הבריאות ותכנון המשפחה משנחאי, בראשותו של מנהל האגף, ישתתפו בסדנה ייחודית שתוכננה על ידי המחלקה לרפואת חירום בפקולטה למדעי הבריאות שבאוניברסיטת בן גוריון בשיתוף פעולה עם מש"ב, משרד החוץ ומשרד הבריאות. במהלך שלושת השבועות של הקורס, המשתתפים ייחשפו לידע חדשני בתחום ניהול אסונות. הם ישתתפו בהרצאות שיוצגו על ידי אנשי מקצוע מובילים מישראל ויבקרו בגופי חירום רבים, ובכלל זה אצל המגיבים הראשונים כדוגמת מגן דוד אדום, בתי חולים, פיקוד העורף ועוד ארגוני חירום רבים אחרים. סדנה זו היא הראשונה מבין מספר סדנאות דומות המתוכננות להיערך בשנים הקרובות על ידי אוניברסיטת בן גוריון לבעלי תפקידים בכירים מסין.
 
 
 
טקס פתיחת הסדנא הייחודית יתקיים מחר, יום שני, ה- 1.9.2014, באוניברסיטה.
Israel-ShanghaiCollaboration 2014.pdfמצ"ב ההזמנה לסדנא