$$News and Reports$$

11 פבר' 2018

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מעניקה הוקרה מיוחדת - אות הבוגר - לבוגריה שתרמו תרומה חשובה, ייחודית ובעלת השפעה על החברה, הכלכלה, התרבות או המד​​ע, בישראל או בעולם.

וועדת השיפוט לבחירת הזוכים באות הבוגר לשנת תשע"ח בחרה השנה בששה בוגרים ובוגרות, על תרומתם הייחודית והמשמעותית.

פרופ' רבקה כרמי: "האוניברסיטה הצעירה שלנו מתכבדת במעל ל-110,000 בוגרים. מקבלי 'אות הבוגר' מוכיחים כי הם נושאים עימם את רוח אוניברסיטת בן-גוריון בנגב גם לאחר שסיימו את פרק הלימודים, ומקיימים מדי יום לא רק מצוינות ומובילות בתחומם כי אם גם מחויבות לחברה טובה יותר". 

04022018_234.jpg 

אלו הם הזוכים שקיבלו את האות בטקס מרגש שהתקיים ביום ראשון, ה-4 בפברואר 2018:


אבי בלסברגר, בוגר המחלקה להנדסת מכונות, יו"ר סוכנות החלל הישראלית 

לאות כבוד למנהל סוכנות החלל הישראלית, מאנשי המפתח של מדיניות ותעשיית החלל במדינה; למהנדס מצליח, בוגר המחלקה להנדסת מכונות באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, שהקדיש את חייו למען הביטחון והקידמה הטכנולוגית של ישראל, ואשר במשך שלושה עשורים מילא בחברת "אלביט מערכות“ קשת רחבה של תפקידים רבי-חשיבות; מתוך הוקרה על פועלו הרב לפיתוח מערכות אלקטרואופטיות ולקידום יכולות הלוויין של המדינה, ועל פועלו לחיזוק החינוך למדע ולטכנולוגיה.

אבי בלסברגר עם פרופ' דן בלומברג ושמרית ממן

אלי בן אהרון, בוגר המחלקה להנדסת חשמל, יזם ומשקיע בטכנולוגיה פורצת דרך

לאות הערכה ליזם ומפתח מצליח ובעל מעוף, בוגר המחלקה להנדסת חשמל באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, אשר תרם רבות במשך עשרות שנים לתעשייה הביטחונית בישראל; לאחד ממייסדי ומנהלי חברת קונטרופ טכנולוגיות מדויקות, אשר תחת הנהגתו האיתנה עלתה וצמחה וסיפקה פתרונות אלקטרואופטיים חדשניים לצרכי הגנת המדינה ומדינות נוספות ברחבי העולם; ובהוקרה לסמנכ“ל חברת רובוטיכאן לפיתוח פלטפורמות ומערכות רובוטיות מתקדמות, שותף לחזון וכוח מניע באקוסיסטם הטכנולוגי המשגשג בבאר-שבע

אלי בן אהרון

חוברת זוכי אות הבוגר לשנת תשע"ח​  |  לאלבום התמונות המלא מן הטקס >>