$$News and Reports$$

02 מאי 2018

​​

המחלקה לניהול מלונאות ותיירות בפקולטה לניהול על שם גילפורד גלייזר מתגאה בכך שהיא אחת מ- 50 המחלקות הטובות בעולם בתחומה, הישג הנובע מאיכות הפרסומים של חוקרי המחלקה. ועכשיו גם הסטודנטים במחלקה מוכיחים שאינם קוטלי קנים: שניים מתוך שלושה זוכים בתחרות סרטונים, שערך משרד התיירות, נמנים על הסטודנטים במחלקה: במקום הראשון זכה מארק בזנוב, הלומד בקמפוס אילת. במקום השלישי זכה אייל בן אפרים, הלומד בקמפוס ע"ש מרקוס בבאר-שבע.

משרד התיירות יזם תחרות להפקת סרטונים קצרים לקידום התיירות לישראל, במטרה להציגם במסגרת יריד התיירות הבינלאומי 2018 IMTM, ולהשתמש בהם בעמודי הפייסבוק ובאינסטגרם של משרד התיירות, הפונים לקהלים שונים ברחבי העולם. לשלושת המקומות הראשונים הובטח פרס כספי. ​

והתוצאה: מבין שלל המתמודדים בפרס הראשון בתחרות וב-10,000 ₪ זכה מארק בזנוב, סטודנט שנה א' לתואר ראשון בניהול מלונאות ותיירות באוניברסיטת בן-גוריון באילת, העובד במלון הרויאל גרדן באילת. במקום השלישי זכה אייל בן אפרים, סטודנט לניהול מלונאות ותיירות בבאר-שבע. ​

פרופ' יניב פוריה, המנהל האקדמי של אוניברסיטת בן-גוריון באילת וראש המחלקה לניהול מלונאות ותיירות בפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר בבאר שבע, סגל המחלקה מאוד שמח וגאה בזכייתם של מארק ואייל. אני זוקף את זכייתם של הסטודנטים לשילוב בין יכולותיהם וכישוריהם של הסטודנטים וגוף הידע אליו נחשפו בלימודיהם.  אנו מאוד מעודדים את הסטודנטים להשתתף בתחרויות מסוג זה להן חשיבות רבה להשכלתם ולהתפתחותם המקצועית.

מארק ואייל, כל אחד בנפרד, דיווחו שהתחביב התפתח בעקבות טיולים שערכו בעצמם. "אני משתדל לטייל הרבה, בארץ ובחו"ל ובחזרה מכל טיול עורך סרטון", מספר אייל "בסרטון לתחרות שיחקתי על זה שישראל קטנה, והתייר בה לא צריך לבזבז חלק ניכר מהזמן על נסיעות ממקום למקום או על טיסות פנים. היה חשוב שהסרטון יהיה מהיר וקצבי, עם מוזיקה תואמת. כי זה מה שמחפשים היום. לאנשים אין סבלנות". מארק שם גם הוא דגש על המוזיקה, ועל התאמה מדויקת של כל ביט במוזיקה לכל פריים בסרטון. "התחלתי לצלם סרטונים בטיול בחו"ל, אבל לצורך הסרטון לתחרות היו לי סרטונים וצילומים רבים שאספתי בטיולים רבים בארץ, אותם ליוויתי כמאבטח" מספר מארק, שהספיק מאז להפיק ולערוך גם סרטון לשיווק אוניברסיטת בן-גוריון באילת: "עברתי לאילת מטבריה לצורך הלימודים, ואני ממליץ גם לאחרים לעשות זאת", הוא אומר. וזה לא יהיה הסרטון האחרון... חלק מהפרס שקיבל בתחרות השקיע מארק ברכישת רחפן שישדרג את יכולות הצילום שלו לטובת הסרטונים הבאים.

 ​

הסרטון של מארק בזנוב – מקום ראשון בתחרות משרד התיירות

הסרטון של אייל בן אפרים – מקום שלישי בתחרות משרד התיירות

סרטון לקידום אוניברסיטת בן-גוריון באילת- צילם וערך מארק בזנוב. מוזיקה: https://www.bensound.com/




מארק ואייל.JPG