$$News and Reports$$

11 יול' 2018

​​​​שנת הלימודים האקדמית נחתמה בהצגת פרויקטים של סטודנטים שנה ג' בתואר הראשון בעבודה סוציאלית. הפרויקטים הוצגו באירוע בנוכחות ראש התכנית לעבודה סוציאלית באילת, פרופ' ורד סלונים-נבו וראש העיר,מר מאיר יצחק הלוי. הפרויקטים הוצגו בלובי אוניברסיטת בן-גוריון באילת, כשהאורחים עוברים בין הצוותים וזוכים להסבר קצר על הפרויקט. בסיום התערוכה התכנסו הסטודנטים באודיטוריום להרצאתה עינת מזרחי של בנושא עקרונות לניהול ההצלחה האישית והמקצועית.

הפרויקטים שעורכים הסטודנטים בשנה האחרונה לתואר הם מקור ללמידה משמעותית. הסטודנטים המתנסים בהם מעידים כי חשו שעשו בפרויקט עבודה ממשית לטובת אוכלוסיות עם צרכים שונים בעיר. ואכן, הפרויקטים התפרסו על עשייה במגוון רחב של תחומים:

·         בריאות הנפש – בשיתוף פעולה עם אנוש ומרפאת הדקל

·         חיזוק קשר בין הורים וילדים בפרויקט אור שלום.

·         הכנת בוגרי בית ספר לחינוך מיוחד והוריהם ליציאה לעצמאות תפקודית עם סיום הלימודים,

·         שירות מבחן למבוגרים

·         מועדוניות ובית חוסן – התכנית מופעלת זו השנה השלישית באילת ע"י סטודנטים. השנה שולבו לראשונה השנה בוגרי השנים הקודמות בתכנית בהנחיית המפגשים לצד הסטודנטים.

·         סדנה לזוגיות בריאה והכשרת מדריכי נוער במרכז למניעת אלימות.

·         פעילות עם קשישים במטרה לחזק את הקשר הבינ-דורי, באמצעות פעילויות משותפים בין קשישים לסטודנטים ששיאן בטיול משותף.

המנהל האקדמי של אוניברסיטת בן-גוריון באילת, פרופ' יניב פוריה ציין את הקשר בין הסטודנטים לעבודה סוציאלית וסגל המחלקה לעיר אילת: "פעילותם של הסטודנטים מהמחלקה לעבודה סוציאלית מלמדת על מעורבותם ותרומתם החשובה של הסטודנטים לטובת תושבי העיר אילת. מי שהאזין לסטודנטים למד כי הביטוי מגדל השן אינו רלוונטי לאוניברסיטת בן-גוריון באילת. ניכר כי הסטודנטים, המדריכים וסגל המחלקה משלבים בין פעילות אקדמית ותרומה לחברה. הערכתי הרבה לפרופ' ורד סלונים-נבו לעו"ס אלי הלר ולמדריכה הבכירה – עו"ס תמר סדן-לקס".

הסטודנטים שהציגו את הפרויקטים מסיימים בימים אלו את חובותיהם לתואר, ופותחים קריירה כעובדים סוציאליים. הפרויקטים שהציגו, מוכיחים כי כל הכלים בידיהם. אנו מקווים לראותם חוזרים לאוניברסיטת בן-גוריון באילת כסטודנטים לתואר שני, ומאחלים להם הצלחה בהמשך דרכם.

​​​פרוייקטים עס.jpg