$$News and Reports$$

05 דצמ' 2018


בקמפוס האוניברסיטה באילת התקיימה אתמול עצרת והפסקת לימודים של 24 דקות לזכרן של 24 הנשים שנרצחו השנה. בעצרת זו ציין פרופ' יניב פוריה, המנהל האקדמי של קמפוס אילת את חשיבותו של יום זה. 

בדבריו ציין פרופ' פוריה כי "העובדה כי עד כה נרצחו השנה 24 נשים היא אות קלון לחברה הישראלית. במדינת ישראל מתגאים כי לכול איש יש שם. אבל לא לכל אישה יש שם! את הנשים שנרצחו החברה הישראלית נוטה לשכוח.

על הממשלה לקחת אחריות ולנהל את המאבק שמטרתו למגר את האלימות כנגד נשים. אנו צריכים להוקיע את כל מי שפועל באלימות בכלל ונגד נשים בפרט. אלימות כנגד נשים זוהי שמעידה על חולייה של החברה שלנו".

אליו הצטרפו אדווה ונטלי, נציגות של "עו"סים שינוי"- איגוד של סטודנטים לעבודה סוציאלית למען קידום המעמד ותוכניות הלימוד של העובדים הסוציאליים: 

"אנחנו במצב חירום, זה הזמן. אם לא נתעורר עכשיו לא נתעורר לעולם.

אנחנו כאן כנשים, כסטודנטיות, כרכזות גרעין "עו"סים שינוי", עולה כאן קול נשי חזק ובועט- תפסיקו את האלימות! למרות האפשרות לממש את תקציב הממשלה ומספר הפתרונות הרבים שהוצעו לממשלה, על ידי ארגוני נשים ועדות הממשלה, בוחרת לא לפעול בנושא.


עצרת קמפוס.jpg


בנוסף, פרופ' יניב פוריה, הגיע יחד עם צוות האוניברסיטה לעצרת העירונית שהתקיימה אתמול באילת. בדבריו בעצרת ציין את חשיבותו של היום ואת מחויבותנו לדווח, הוא הביע תקווה להתעוררות בחברה הישראלית, והדגיש את מחויבותנו כקהילה וכפרט לפעול למיגור תופעת האלימות נגד נשים.


צוות קמפוס בעצרת העירונית.jpg

יניב בעצרת העירונית.jpg