התקבלת? עכשיו יוצאים לדרך!

קיבלת אישור קבלה לאוניברסיטת בן-גוריון בנגב - מה עכשיו?

על מנת להקל עליך/עלייך את תחילת הלימודים ולהפוך אותה לפשוטה ונעימה יותר, אספנו עבורך כלים החשובים 

ביותר בהכנה לחיים האקדמיים שכדאי וצריך להכיר לפני פתיחת שנת הלימודים ובמהלכה. 

 

📑 להורדת חוברת ההדרכה המלאה

📑 נספח להודעת הקבלה

 

למידע אישי, סיוע והכוונה בטלפון התקשרו: 08-6304518 

 

מימוש הקבלה למחלקות ותשלום מקדמת שכר הלימוד

אם התקבלתם ללימודים תשלח לביתכם הודעת קבלה רשמית ממדור הרישום ואליה תצורף דרישה לתשלום מקדמה על חשבון שכר הלימוד. את המקדמה יהיה עליכם לשלם עד תום המועד המצוין על גבי שובר התשלום. שימו לב, תשלום השובר מהווה אישור על כוונתכם לממש את הלימודים באוניברסיטת בן-גוריון וזהו תנאי לשמירת מקום במחלקה שאליה התקבלתם. אי תשלום השובר עד למועד שנקבע יכול לגרום לאיבוד מקומכם במחלקה. אם נתקלתם בקושי לשלם עד המועד הנקוב בשובר, יש לפנות מבעוד מועד למוקד המידע והשירות בטלפון: 08-6461600

לתשלום המקדמה באמצעות כרטיס אשראי

למידע נוסף בנוגע לתשלום שכר הלימוד באתר המדור לחשבונות סטודנטים


העלאת תמונה לתעודת סטודנט

לצורך קבלת תעודת-סטודנט, אשר תשמש אתכם לאורך כל תקופת לימודיך באוניברסיטה, יש לשלוח תמונה עדכנית שתוטבע בתעודת-הסטודנט שלכם. עליכם לעדכן באתר הייעודי פרטים אישיים (שם פרטי ושם משפחה; מספר תעודת-זהות בן 9 ספרות), כתובת דוא"ל (e-mail) וכן להעלות קובץ תמונה. כמובן שאם ברשותכם כבר ישנה תעודת סטודנט של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב  הכוללת תמונה, אין צורך לשלוח תמונה נוספת. 

להעלאת תמונה ⏪


מפגשי מתקבלים וימי אוריינטציה

במפגשי המתקבלים ובימי האוריינטציה המחלקתיים תחשפו לדברים החשובים שעליכם לדעת עוד לפני תחילת שנת הלימודים. זוהי ההזדמנות להכיר את המרצים, צוות המחלקה ולקבל הסבר על תכנית הלימודים, הרישום לקורסים, על חובותיכם וזכויותיכם כסטודנטים באוניברסיטת בן-גוריון ועוד. 

הודעה על המפגשים תשלח אליכם בדואר האלקטרוני , הקפידו לבדוק אותו מדי יום.

למידע נוסף לגבי המפגשים ⏪


רישום לקורסים ובניית מערכת שעות

בסמוך לתחילת הסמסטר, יהיה עליכם לבצע רישום לקורסים. הרישום הוא תהליך מורכב וקריטי, בלעדיו קורסים לא יחשבו לצבירת נקודות לתואר, גם אם תבצעו את כל המטלות ותגיעו לכל השיעורים. הרישום לקורסים מתבצע באתר האוניברסיטה. את ההנחיות הכלליות ואת תאריכי הרישום לקורסי ם תמצאו בקישור הזה ⏪ .


לפני הרישום ניתן לתכנן את המערכת באתר שבנו סטודנטים ואף לקבל הדרכה לגבי המערכת, אך הרישום הסופי חייב להתבצע בקישור זה.

חשוב לדעת, כי הרישום מתבצע באופן מדורג לפי מחלקות, במתכונת של כל הקודם זוכה (מרגע פתיחת חלון זמן הרישום האישי), כך שההכרות עם המערכת תהווה יתרון בבחירת המערכת האופטימלית עבורך. יש לוודא כי פרטי הכניסה למערכת תקינים מבעוד מועד

לסרטון ההסבר ⏪

לייעוץ אישי ניתן לפנות למוקד המידע האקדמי: 08-6304518 eilat@bgu.ac.il


הדרך שלכם באקדמיה מתחילה כאן ועכשיו

אתם לא לבד- דיקנאט הסטודנטים

דיקנאט הסטודנטים מסייע לסטודנטים במישור הכלכלי, האקדמי, האישי והחברתי תוך תיאום וקשר הדוק עם היחידות האקדמיות והמנהליות של האוניברסיטה ועם אגודת הסטודנטים. הדיקנאט עומד לרשות סטודנטים המשרתים במילואיםלקויי למידה ובעלי מגבלות רפואיות וגם מעניק מלגות והלוואות. (לקשר לעמוד המעונות להלן)

רכזת הדיקנאט, גב' רונית כהן תשמח לסייע לכם: 08-6304506  ronitco@bgu.ac.il

גם במעונות  - אתם לא לבד

סטודנטים המעוניינים לגור במעונות, מוזמנים ליצור קשר עם רכזת המעונות גב' עינת קפיטולניק: einatkap@bgu.ac.il. עינת ואב הבית רוני סלע ילוו את הסטודנטים המתגוררים במעונות בכל בעיה או שאלה. 


שירותי מידע ומיחשוב

שירותי המידע הממוחשבים של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב נועדו לאפשר לך מגוון רחב של פעילויות באמצעות האינטרנט, החל מדואר אלקטרוני (שישמש כדואר הרשמי היחיד לקבלת מידע מהאוניברסיטה), אתרי למידה מהבית, תוכנות שימושיות ועוד. חשוב להכיר במיוחד את highlearn לתקשורת עם המרצים וביצוע מטלות אקדמיות.

לכל שירותי המחשוב ⏪