המהפכה הדיגיטלית מאתגרת את צורת ההוראה המסורתית.
זמינות משאבי המידע האקדמי (קורסים מקוונים, מצגות, מאמרים, סרטונים, וובינרים וכו') מחייבת חשיבה מחדש על תפקיד המרצה והמיומנויות שמצופה ממוסד אקדמי להנחיל לבוגריו.
לפיכך, מטרות ההרצאה לא מוגבלות להעברת מידע אלא חשוב מכך, צריכות להתמקד בדרכים להכשיר סטודנטים להתמודדות עם המציאות המשתנה בעידן הטכנולוגי הנוכחי.
להמשך קריאה במודלים השונים אנא הקליקו על התמונה >
מיני-האקתון TBL
Team Based Learning
_____________________________________________________________________
VTS כיתה הפוכה
Visual thinking strategies
VTS - Visual thinking strategies