​​קידום המחקר שלך באמצעות חשיפתו גם במדיה הדיגיטלית ובאינטרנט היא דרך מצוינת לשפר את הנראות שלו, היקף הציטוטים וההשפעה.​

 

דרך שלושת השלבים המפורטים במדריך זה, להכין, לקדם ולעקוב, נראה לך איך ניתן להשתמש במדיה החברתית ובכלי הפצה שונים באינטרנט כדי לשפר את החשיפה למחקר שלך.

 
להכין

​ 
לקדם


 
​לעקוב
להתכונן לקראת חשיפת המחקר​​
לקבל הכרה על פרסומים 
ועל תוצרי מחקר אחרים​

 
נהלו מעקב אחר תוצרי המחקר שלכ
 

 
להורדת המדריך בפורמט PDF
 
 

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​בנוסף, בקישורים הבאים תמצאו 101 כלי תקשורת אקדמית חדשניים שיסייעו לכם בכל שלב ושלב של הפעילות המחקרית והנחיות לניצול מיטבי של כלי מדיה חברתית לקידום המחקר שלכם:​



 
 

עמוד זה התבסס חלקית על האתר המלווה למדריך לקידום החשיפה למחקר של אוניברסיטת דבלין (source).

 
​​​​