$$News and Reports$$

23 יול' 2014

פורסם ע"י  אגודת הסטודנטים

מבצע "צוק איתן" הביא למצב לא פשוט בבאר שבע ובארץ כולה; גם לעורף וגם לחיילים בחזית המגנים עלינו. סטודנטים שונים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב לקחו יוזמה ויצרו התארגנויות שונות למען חיילי צה"ל, התושבים בעורף ומערך ההסברה הישראלי.
אגודת הסטודנטים בבן-גוריון מברכת ותומכת ביוזמות החשובות הללו ומזמינה אתכם להצטרף לעשייה:
 
 
"דור הקסאמים"
"דור הקסאמים" הוא יוזמה של דור זהר (ניהול, שנה א') ויונתן שמריז (פו"ם וניהול, שנה א'), שהחליטו ביחד עם מספר חברים על הקמת קבוצת מתנדבים האוספת תרומות מאזורים שונים בארץ של מצרכים, אוכל, דברי היגיינה וכל מה שעושה שמח, במטרה לתמוך בתושבי הדרום ובחיילי צה"ל השומרים עלינו.
 

 

 

 

"חברים למען החיילים"

"חברים למען החיילים" הוא דף פייסבוק שנועד לרכז תרומות למען החיילים במבצע ״צוק איתן״. הפעילים בדף מארגנים משלוחי מצרכים וחבילות לחיילים, ביקורי פצועים וכו'.

 לעמוד הפייסבוק של - חברים למען החיילים

 

 

 

"חמ"ל הסברה "צוק איתן" – בן-גוריון"
מאות סטודנטים הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "חמ"ל הסברה "צוק איתן"–בן גוריון" שהוקמה על ידי שחר לירן-חנן (פסיכולוגיה וחינוך, שנה ג'). אגודת הסטודנטים בשיתוף ארגון STAND WITH US ובסיוע האוניברסיטה, מעודדת ותומכת ביוזמה שקמה בפייסבוק ומקימה חמ"ל הסברה בשטחה החל מיום שלישי 22.7 במטרה לתרום למאמץ ההסברתי-אזרחי במדינת ישראל.

לקבוצת הפייסבוק של חמ"ל ההסברה  

 

 

אפליקציית RED
מדובר באפליקציית צבע אדום חינמית המספקת התרעות בזמן אמת לסמארטפון.
האפליקצייה פותחה כפרויקט התנדבותי ללא פרסומות או כוונות רווח על ידי עידן נקב, רן כהן, לידן חיפי וחן שגיא – שנה ב' במדעי המחשב, בשיתוף אסף גרינברג, שעזר לפתח את האפליקציה לאייפון. האפליקציה תעדכן אתכם בזמן אמת על התרעות צבע אדום בקרבתכם או בכל הארץ, לפי בחירתכם, כך שתהיו בטוחים שלא תפספסו אף אזעקה. תוכלו לבחור את האזורים עליהם תתריע האפליקציה, את צליל ההתרעה, התרעה ברטט ועוד

 

לעמוד הפייסבוק של האפליקציה

 

 

 

כתבה זו פורסמה לראשונה באתר אגודת הסטודנטים