$$News and Reports$$

26 פבר' 2017
​המטרה: לקדם ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם האוניברסיטה בתחומי מחקר וחילופי סטודנטים

בימים אלה ביקרה שגרירת צרפת החדשה, הלן לה-גאל, בקמפוס אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. המשלחת עמה הגיעה השגרירה התחלקה לשתי קבוצות, האחת, בהובלת השגרירה, התעניינה בעיקר בהרחבת שיתופי הפעולה עם האוניברסיטה בהקשר לחילופי סטודנטים ומחקר, והשנייה, מהמחלקה הכלכלית של שגרירות צרפת, נפגשה עם אנשי סגל מהמחלקה למדעי המחשב באוניברסיטה.

בביקורם, נפגשו המשתתפים עם רקטור האוניברסיטה, סגנית הרקטור לקשרים אקדמיים בינלאומיים ומנהלת המשרד לקשרים אקדמיים בינלאומיים, כמו גם עם סטודנטים ישראלים וצרפתים שהיו בחילופי סטודנטים. במהלך הביקור, סגן הנשיאה לקשרי חוץ, פרופ' סטיב רוזן, ערך סקירה על תחומי המצוינות והייחוד של האוניברסיטה, כמו לדוגמה המכונים לחקר המדבר ע"ש בלאושטיין, מכונים מובילים אחרים, שילוב סטודנטים בדואים באוניברסיטה ועוד.

המשלחת נפגשה גם עם ראש עיריית באר שבע, מר רוביק דנילוביץ' וביקרה בפארק ההייטק שהאוניברסיטה שותפה בו. בפאנל הפתיחה ציינה השגרירה כי גם במרכז הארץ שומעים שבאר שבע משתנה ומתפתחת ולכן עניין אותה להגיע לבקר. המבקרים הביעו מוטיבציה רבה לקדם ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם האוניברסיטה בתחומי מחקר וחילופי סטודנטים.

French.jpg
 חברי המשלחת ונציגי האוניברסיטה במהלך ביקורם באוניברסיטה