$$News and Reports$$

08 אפר' 2014
 
המשלחת עמדה מקרוב על הפעילות בתחום ה​חדשנות, היזמות והביטחון
 
 06-04-2014_046.jpg
סגן שר הביטחון האוסטרלי, סטיוארט רוברט (משמאל) עם פרופ' דן בלומברג, דיקן וסגן נשיאת האוניברסיטה המיועד למחקר ופיתוח 
 
 
משלחת אוסטרלית רמת דרג של אנשי עסקים ואקדמיה, בראשותו של  סגן שר הביטחון האוסטרלי, סטיוארט רוברט, ביקרה ביום ראשון (6.4.2014) באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, בחסות לשכת המסחר אוסטרליה-ישראל. הביקור התמקד בפעילות האוניברסיטה בתחומי החדשנות, יזמות וביטחון, לרבות מקומה ותפקידה של האוניברסיטה בטיפוח ועידוד תעשיית ההייטק בנגב.
 
"אני מוביל כאן משלחת מדעית וטכנולוגית המבקשת ללמוד על ישראל, כאומה המעודדת רוח של חדשות ויזמות, ובמיוחד על הדרך שבה הממשלה, האקדמיה והתעשיה פועלים למען מסחור טכנולוגיות חדשות", אמר רוברט. "יש הרבה קווי דמיון בין אוסטרליה וישראל . הן התברכו באוכלוסיה קטנה המתאפיינת באנשים אנרגטיים, בעלי רוח של יזמות וחדשנות. המשלחת שלנו כוללת נציגות מכובדת של אנשי תעשיה, מסחר, כספים, משפט ואקדמיה, הוא הוסיף".
 
חברי המשלחת נפגשו עם נטע כהן, מנכ"ל ב.ג.נגב טכנולוגיות, חברת היישום של האוניברסיטה, עם חוקרים ממעבדות החדשנות של הדויטשה טלקום באוניברסיטה, שפעילותה מתמקדת באבטחת מידע. כמו כן, הם נפגשו עם פרופ' דן בלומברג, דיקן וסגן נשיאת האוניברסיטה המיועד למחקר ופיתוח, העומד בראש  המרכז לביטחון מולדת באוניברסיטה וכן עם פרופ' הוגו גוטרמן, העומד בראש המעבדה לרובוטיקה אוטונומית (מר"א) באוניברסיטה.
 
 06-04-2014_014.jpg
חברי המשלחת בראשותו של סטיוארט רוברט (שני מימין) מבקרים במעבדה לרובוטיקה אוטונומית באוניברסיטה