$$News and Reports$$

25 יונ' 2015
 
תכנית מנדל לתואר MBA במנהיגות חברתית, בפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, היא תכנית ה-MBA הראשונה בישראל שקבלה אקרדיטציה בינלאומית של ה-EFMD, הגוף המעניק אקרדיטציה בינלאומית בניהול
 
התכנית זכתה באקרדיטציה בינלאומית לטיב ולאיכות על-ידי ארגון ההערכה EPAS של ה-EFMD, הקרן האירופית לפיתוח ניהול, אחד משני הארגונים הבינלאומיים המובילים בעולם המדרגים תכניות, פקולטות ובתי ספר לניהול.

ההכרה שהעניקה EPAS מאשרת שהתכנית עומדת בסטנדרט הגבוה ביותר של תכניות MBA בעולם, ולכן הינה מוכרת ומוערכת ע"י מוסדות וארגונים נוספים ברחבי העולם. זוהי התכנית היחידה בישראל בעלת אקרדיטציה בינ"ל מטעם ארגון הדירוג EFMD. "וכעת לעיני העולם כולו, הסמכה זו אומרת שהארגון מכיר בכך שהתכנית עומדת בקריטריונים," אומר פרופ' עודד לוונגרט, דיקן הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר.
 
בבסיס תכנית ה-SLMBA עומדת התפיסה של הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר, כי מנהיגות חברתית מחייבת שילוב של ידע, מיומנויות ניהוליות מתקדמות, כישורי מנהיגות מפותחים ומחויבות עמוקה לשליחות חברתית. תכנית הלימודים הייחודית הזאת משלבת את תחומי הליבה של ה-MBA עם לימודי מנהיגות וסוגיות חברתיות.
 
EPAS.jpg