$$News and Reports$$

19 ינו' 2017
בשבוע שעבר נערך אירוע ה-Demo Day שציין את סיומו של המחזור השני של Inno-Negev, המאיץ הטכנולוגי של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. המאיץ הוקם ומובל על ידי מרכז בנג'יס ליזמות וחדשנות וחברת היישום של האוניברסיטה, ב.ג. נגב טכנולוגיות ופועל ממתחם החדשנות של האוניברסיטה BGU Innovation Lab הממוקם בפארק ההיי-טק הסמוך לאוניברסיטה. 
 
באירוע ה-Demo Day השתתפו כ-130 אורחים וביניהם נציגי הגופים השותפים במאיץ, מנטורים, נציגי חברות גלובליות, משקיעים, יזמים, אנשי אקדמיה מובילים ואורחים נוספים.
תשעת הצוותים שלקחו חלק במחזור הנוכחי הורכבו כולם מסטודנטים, בוגרים, חוקרים וחברי סגל של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. 
 
הצוותים זכו לסיוע משמעותי במהלך ארבעת חודשי הפעילות: מאות שעות ייעוץ פרטניות של מנטורים בכירים מהתעשייה, חבילות שירותים בתחומי חוק ומשפט, $5,000 לכל צוות בשירותי מחשוב ענן, ייעוץ בתחומי UI/UX ועשרות הרצאות מקצועיות בתחומים שונים. 

סמלילי המיזמים משתתפי המחזור השני

בין המיזמים שהשתתפו במחזור השני נכללו אפליקציית Kidcode שנוסדה על ידי סטודנטים של האוניברסיטה ומציעה פלטפורמה ללימוד עצמאי של שפות תכנות לילדים צעירים, Anomeet  שמבקש להציע לעסקים קטנים מערכת הזמנות מהירה, אינטרקטיבית ומותאמת אישית, באמצעות המכשיר החכם, SIS Med פיתוח רובוט רפואי המאפשר אבחון וטיפול בזמן אמת במערכת העיכול ו-Drobit המציעה פלטפורמה חברתית לשיתוף ולהחלפת בגדי יד שנייה. 

מידע מלא אודות תשעת המיזמים ניתן לקרוא באתר Innonegev.